
En marxa la nova aplicació per informar a l’Ajuntament de desperfectes o incidències a la via pública
Desperfectes a les voreres, a l’asfalt o al mobiliari urbà , un mal funcionament en l’enllumenat públic o problemes de neteja vià ria o a les platges, són algunes de les incidències que a partir d’ara els veïns de Roses podran comunicar rà pidament a través dels seus telèfons mòbils, en una nova acció de gestió col·laborativa i participativa entre la ciutadania i l’Ajuntament.
El nou gestor d’incidències està pensat per comunicar deficiències sense necessitat d’estudis o trà mits administratius previs. No és và lid, doncs, en cas de voler expressar suggeriments o queixes de tipus més genèric, o desperfectes que no puguin solucionar-se mitjançant una actuació rà pida de reparació simple. Per a aquests casos, l’Ajuntament disposa de la bústia de queixes i suggeriments o la instà ncia genèrica.
FUNCIONAMENT. Com la resta de l’aplicació Roses Smart, el gestor, és d’ús molt senzill i rà pid. Un cop descarregada l’aplicació al dispositiu de l’usuari, només cal que aquest accedeixi a l’apartat Cuidem Roses, des d’on podrà indicar el motiu i la ubicació de la incidència, i podrà també adjuntar fotografies que mostrin més clarament el problema detectat. Tots els usuaris que introdueixin alguna incidència rebran un avÃs sobre l’actuació realitzada en cada cas.
D’altra banda, l’aplicació Roses Smart continua oferint tota la informació local d’interès a la butxaca. Es pot accedir de manera à gil, personalitzada i geolocalitzada a les dades de cultura, avisos, notÃcies, telèfons d’interès i d’emergència, comerç local, rutes, teatre, salut, esports, xarxes d’aparcaments i transport urbà .
Leave a Reply