Tecnologia per tenir cura de Roses

0
827

En marxa la nova aplicació per informar a l’Ajuntament de desperfectes o incidències a la via pública


 

Desperfectes a les voreres, a l’asfalt o al mobiliari urbà, un mal funcionament en l’enllumenat públic o problemes de neteja viària o a les platges, són algunes de les incidències que a partir d’ara els veïns de Roses podran comunicar ràpidament a través dels seus telèfons mòbils, en una nova acció de gestió col·laborativa i participativa entre la ciutadania i l’Ajuntament.

El nou gestor d’incidències està pensat per comunicar deficiències sense necessitat d’estudis o tràmits administratius previs. No és vàlid, doncs, en cas de voler expressar suggeriments o queixes de tipus més genèric, o desperfectes que no puguin solucionar-se mitjançant una actuació ràpida de reparació simple. Per a aquests casos, l’Ajuntament disposa de la bústia de queixes i suggeriments o la instància genèrica.

FUNCIONAMENT. Com la resta de l’aplicació Roses Smart, el gestor, és d’ús molt senzill i ràpid. Un cop descarregada l’aplicació al dispositiu de l’usuari, només cal que aquest accedeixi a l’apartat Cuidem Roses, des d’on podrà indicar el motiu i la ubicació de la incidència, i podrà també adjuntar fotografies que mostrin més clarament el problema detectat. Tots els usuaris que introdueixin alguna incidència rebran un avís sobre l’actuació realitzada en cada cas.

D’altra banda, l’aplicació Roses Smart continua oferint tota la informació local d’interès a la butxaca. Es pot accedir de manera àgil, personalitzada i geolocalitzada a les dades de cultura, avisos, notícies, telèfons d’interès i d’emergència, comerç local, rutes, teatre, salut, esports, xarxes d’aparcaments i transport urbà.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li