
Els nous vehicles se sumen aixà a la flota que cobreix les tres lÃnies de transport de viatgers: L1 Roses- Santa Margarita, L2 Roses-Almadrava (estiu) i L3 (circumval·lació)
El transport urbà de Roses fa una aposta per la mobilitat sostenible i incorpora dos autobusos amb etiqueta ECO propulsats amb gas natural comprimit. Els nous vehicles se sumen aixà a la flota que cobreix les tres lÃnies de transport de viatgers: L1 Roses- Santa Margarita, L2 Roses-Almadrava (estiu) i L3 (circumval·lació).
Els dos autobusos, que funcionen amb gas natural comprimit, són de la marca Iveco i tenen una capacitat de 25 i 31 places. Tots dos han estat retolats en els seus laterals amb la identificació «Hola, soc ECO, em moc amb gas natural» i properament es retolaran també els pètals de rosa que identifiquen tota la flota d’autobusos que operen a Roses. Porten per nom Caterina Albert i Salvem l’Empordà , seguint la lÃnia de l’empresa Estarriol, que denomina els seus vehicles amb noms de personatges, associacions i espais significatius de l’Empordà .
Leave a Reply