Promoció en temps de Covid

0
615

Durant les últimes setmanes, l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses ha intensificat les campanyes promocionals als mitjans especialitzats estatals


 

Els experts ja ho han assenyalat en reiterades ocasions durant les últimes setmanes: aquest estiu, caldrà potenciar el turisme de proximitat per intentar alleugerir tant com sigui possible els efectes de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. I això, a la Costa Brava, ho tenen molt present.

Un dels primers municipis que s’ha posat a treballar-hi ha estat el de Roses, que a través de l’Àrea de Turisme ja fa unes setmanes que està intensificant la promoció turística de la població cap a un públic molt específic: el mercat estatal. Malgrat l’aturada actual de l’activitat turística i la incertesa que envolta la seva futura evolució, Turisme de Roses ha impulsat diverses campanyes comunicatives dirigides a mitjans especialitzats del sector arreu del país, on setmanalment es van desgranant el ventall d’atractius i propostes que la població pot brindar durant els pròxims mesos estiuencs.

De fet, la mesura ja ha començat a tenir resultats: fins al moment, el nom de Roses com a destí turístic ha segellat la seva presència a espais especialitzats com Turismo en la Red, Los Viajeros, Ok!, Miradas Viajeras o Vinetur, entre d’altres mitjans. Una promoció que, d’altra banda, continuarà endavant. 

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li