
Divendres van tornar a les aules una dotzena d’alumnes de sisè de primà ria i una nena de P4
L’alcalde de Bà scara, NarcÃs Saurina, ha hagut d’acatar les ordres d’Educació per la reobertura de l’escola de Joan Reglà . El departament va enviar dos requeriments perquè es permetés l’entrada en servei del centre després del confinament.
Tot i les reticències de l’Ajuntament per qüestions de seguretat, el consistori s’ha vist obligat a obrir l’equipament. L’alcalde assegurava la setmana passada que l’Ajuntament no estava d’acord a obrir el centre per «la manca de garanties sanità ries que té l’equipament». Saurina oferia espais alternatius al mateix municipi però després del primer requeriment i de les converses amb els inspectors dels serveis territorials de Girona no hi va haver entesa. Això va portar El Departament d’Educació a enviar un segon requeriment a l’Ajuntament. Finalment, el dijous de la setmana passada es va retirar el cadenat i els professors van tornar a accedir a l’escola. Durant aquell dia es va aprofitar per fer tots els preparatius necessaris per rebre els alumnes l’endemà . Divendres a les 9 del matà hi van anar una dotzena d’alumnes de sisè de primà ria i una nena que cursa P4.
El director dels serveis territorials d’Educació a Girona, Martà Fonalleras, va lamentar que aquests alumnes «no hagin pogut tornar abans a l’escola». Els escolars van reprendre l’activitat a les aules deu dies més tard del permès a la demarcació.
Leave a Reply