No tot s’hi val, per Carnaval

0
1113

Campanya de conscienciaciĂł sobre els perills del consum de drogues i alcohol


 

L’Ajuntament de Roses ha presentat el material i la programació de la campanya «Per Carnaval, no tot s’hi val» d’enguany. Es tracta d’un projecte, nascut l’any 2012, per informar i conscienciar els joves i la població en general dels perills que comporta el consum d’alcohol i drogues. En aquesta ocasió, l’Àrea de Joventut torna a donar la veu a adolescents i joves del municipi per realitzar la campanya. Una vintena de joves han participat en la composició i interpretació de la cançó No tot s’hi val i en la gravació d’un videoclip. La lletra i la música de la cançó també són fruit del treball realitzat per vuit joves d’entre 13 i 18 anys que han participat en el càsting convocat per l’Àrea de Joventut, mentre que la producció musical ha anat a càrrec de la productora Paràlisi del Somni. Pel que fa al videoclip, a càrrec de la productora Alma Negra, hi han participat una vintena de joves, ballarins i un especialista en acrobàcia que recorren disfressats diferents espais de la població. El vídeo es difon, des del passat dia 14, a través de les xarxes socials municipals i del canal de YouTube de l’Àrea de Joventut. A més, es projectarà els dies 20,22 i 25 de febrer al Centre d’Activitats de Roses, on alumnes de 3r i 4t d’ESO del municipi assistiran a sessions informatives, a càrrec del tècnic de Joventut, Jordi Abadal. També hi assistiran estudiants de secundària de Castelló, Vilafant i la Jonquera.

UNA NOVA MIRADA. De manera complementària, la campanya ha ideat, com és habitual, un producte de marxandatge: unes ulleres de color fúcsia amb el lema «Per Carnaval no tot s’hi val». La voluntat és oferir al públic la pregunta: «I tu, com ho veus?».

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li