Miquel Alimentació Grup ha estat adquirida per Bright Food, un grup d’empreses públic xinès

0
386

El grup SSCW, filial del Grup Bright Food, va formalitzar l’adquisició de l’empresa catalana i empordanesa, Miquel Alimentació Grup, dimecres passat, 30 de setembre, en un acte celebrat a l’Hotel Melià de Barcelona. L’empresa líder del sector de distribució alimentària a l’Estat espanyol, amb una facturació que ronda els 900 milions d’euros, ja és propietat de l’empresa estatal xinesa Bright Food, el grup franquiciador i distribuïdor més gran de marques alimentàries a la Xina.
Durant l’acte es van desvelar algunes incògnites que hi havia sobre el nou funcionament de Miquel Alimentació: la marca Miquel Alimentació seguirà activa, la seu de la companyia es mantindrà a Vilamalla, Pere Laymon (actual director general) continuarà sent el màxim executiu de la companyia i el nou president serà Cui Zhijua.
Ramon Miquel Ballart va exposar emocionat que era un dia històric i molt especial per a la família, i que l’acord s’havia fet entre empresaris seriosos i solvents, del qual havia sorgit una bona amistat. Va explicar que actualment Miquel Alimentació és una “empresa nacional i internacional” i que amb aquesta operació es convertiria en “mundial”. I també va dir que és “la culminació d’una trajectòria empresarial d’èxit i suposa un punt i seguit en la història de la companyia, orientada a l’expansió”.
Ge Junjie, vicepresident del grup Bright Food i president de SSCW, va explicar que l’objectiu de la companyia és desenvolupar una plataforma global integral de subministres i de distribució. “L’adquisició de Miquel Alimentació és un pas clau per a la construcció d’aquesta plataforma. Al mateix temps, també és una oportunitat perquè les empreses europees puguin enviar els seus productes al mercat xinès” a través del seus canals de distribució.
Ge, també va convidar a altres empreses espanyoles a entrar en el mercat xinès i va informar que la seva companyia estava organitzant un festival de productes d’Espanya a Shangai que se celebrarà properament. Tot amb l’objectiu de promocionar i potenciar la plataforma de productes de qualitat espanyols a la Xina, com l’oli, el pernil, el vi, els caramels, la xocolata i les taronges.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li