
El pilot rosinc reforça el seu domini en aquest inici de campionat amb un triomf al Gran Premi d’Argentina
Segon Gran Premi i segona gran victòria del rosinc Maverick Viñales a MotoGP. El pilot de Yamaha es va imposar diumenge al traçat del GP d’Argentina, a Termas de Rio Hondo, i va corroborar aixà que aquesta temporada se l’ha de tenir molt en compte a les travesses que parlen del futur campió de la categoria.
‘Mack’, que sortia des del sisè lloc de la graella de sortida, va fer una bona bona sortida i ja a la primera volta es va col·locar en zona de podi, tercer. Ara bé, la seva victòria final no s’explica sense la caiguda de Marc Márquez (Honda), que va anar per terra a la tercera volta quan s’escapava en solitari al capdavant. A partir d’aquÃ, l’empordanès va passar a comandar la prova amb la seva serenor denominació d’origen, un tarannà infalible que el va acabar portant al capdamunt d’un podi custodiat pel seu company d’equip Valentino Rossi, segon, i l’estatunidenc d’Honda Carl Crutchlow, tercer.
Amb 50 punts, Maverick domina amb solvència un Mundial que viurà el seu tercer assalt el dia de Sant Jordi, quan es disputarà el GP de les Amèriques a Austin.
‘ESTIC MOLT FELIÇ I CONFIAT’. “Hem fet un gran treball després de prendre la decisió amb els pneumà tics al matÃ. M’he sentit molt bé i el nivell d’adherència del pneumà tic ha estat molt bo durant tota la cursaâ€, va assenyalar el rosinc, molt satisfet, a les acaballes de la cursa.
“Em sento bastant fort i Michelin està fent una gran feina, estic molt feliç i confiat, com si estigués en un somni. He de donar les grà cies a l’equip, que està fent una gran feina, ara hem de seguir aixÃâ€, va afegir el nou comandant de MotoGP.
Isaac Viñales, dissetè
El pilot de Llançà de Moto2 Isaac Viñales (SAG Team Racing) va cloure la seva participació a Termas de Rio Hondo amb un 17è lloc, un resultat que el priva d’obtenir els primers punts de la temporada.
L’altempordanès, que es va qualificar amb el 21è millor temps, va efectuar una mala sortida que el van fer baixar fins a la 26a posició, un context que va anar millorant amb el pas de les voltes grà cies a un pilotatge segur i, també, a les caigudes d’altes pilots.
Leave a Reply