Marcant EmpordĂ 

0
471

Units per jugar a primera divisió en l’àmbit de la promoció turística i econòmica. Aquest és l’objectiu de l’Alt i el Baix Empordà malgrat les divisions administratives i les particularitats de cada comarca. El territori Empordà es veu com a únic a ulls exteriors i això es vol aprofitar per fer accions conjuntes. La darrera és el conveni que es va signar dijous passat perquè la Universitat de Vic (UVic) faci un treball d’assessorament i disseny sobre la marca Empordà.
La feina de l’equip d’experts de la UVic consistirà a fer una diagnosi i després s’abordarà el disseny, la creació i el desplegament conceptual, visual i gràfic de la marca de territori que es vol vincular a l’Empordà. Es farà a través del grup de recerca de Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori (TRACTE) i del Departament de Comunicació de la Facultat d’Empresa i Comunicació.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li