L’Escala i el sector privat, junts per enfortir el model turístic

0
238

Uns taller sectorials van servir per cloure, la setmana passada, la primera fase del Pla de Màrqueting Turístic


La primera fase del Pla de màrqueting turístic de l’Escala va cloure la setmana passada amb els tallers sectorials, mesura que culminava la primera fase, la d’analisi. L’eina, que va reunir representants del sector turístic i comercial i entitats locals, ha de servir, segons la regidora de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de l’Escala, Marta Rodeja, per “percebre l’opinió del sector privat en relació amb el turisme”. “Aquestes sessions han de servir per generar debat, hi han hagut opinions bastant diverses, però encara no en podem extreure cap conclusió”, afegeix l’edil.

“Des de l’equip de govern creiem que la planificació és bàsica per avançar, la volem fer conjunta, de la mà amb els ciutadans”, diu Rodeja, que malgrat reconèixer que la línia estratègica tampoc variarà en excés, deixa entreveure alguns aspectes que poden encaminar els eixos futurs: “Un dels sectors on cal apostar és el turisme esportiu, de la mateixa manera que cal continuar treballant en matèria de desestacionalització turística”.

Els resultats dels tallers, coordinats per la consultora Chias Marketing, es coneixeran d’aquí a un mes.

Leave a Reply

Sigues el primer a comentar!

Notificar-li
avatar
wpDiscuz