
Uns taller sectorials van servir per cloure, la setmana passada, la primera fase del Pla de MÃ rqueting TurÃstic
La primera fase del Pla de mà rqueting turÃstic de l’Escala va cloure la setmana passada amb els tallers sectorials, mesura que culminava la primera fase, la d’analisi. L’eina, que va reunir representants del sector turÃstic i comercial i entitats locals, ha de servir, segons la regidora de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de l’Escala, Marta Rodeja, per “percebre l’opinió del sector privat en relació amb el turismeâ€. “Aquestes sessions han de servir per generar debat, hi han hagut opinions bastant diverses, però encara no en podem extreure cap conclusióâ€, afegeix l’edil.
“Des de l’equip de govern creiem que la planificació és bà sica per avançar, la volem fer conjunta, de la mà amb els ciutadansâ€, diu Rodeja, que malgrat reconèixer que la lÃnia estratègica tampoc variarà en excés, deixa entreveure alguns aspectes que poden encaminar els eixos futurs: “Un dels sectors on cal apostar és el turisme esportiu, de la mateixa manera que cal continuar treballant en matèria de desestacionalització turÃsticaâ€.
Els resultats dels tallers, coordinats per la consultora Chias Marketing, es coneixeran d’aquà a un mes.
Leave a Reply