
Uns taller sectorials van servir per cloure, la setmana passada, la primera fase del Pla de MĂ rqueting TurĂstic
La primera fase del Pla de mĂ rqueting turĂstic de l’Escala va cloure la setmana passada amb els tallers sectorials, mesura que culminava la primera fase, la d’analisi. L’eina, que va reunir representants del sector turĂstic i comercial i entitats locals, ha de servir, segons la regidora de PromociĂł Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de l’Escala, Marta Rodeja, per “percebre l’opiniĂł del sector privat en relaciĂł amb el turisme”. “Aquestes sessions han de servir per generar debat, hi han hagut opinions bastant diverses, però encara no en podem extreure cap conclusió”, afegeix l’edil.
“Des de l’equip de govern creiem que la planificaciĂł Ă©s bĂ sica per avançar, la volem fer conjunta, de la mĂ amb els ciutadans”, diu Rodeja, que malgrat reconèixer que la lĂnia estratègica tampoc variarĂ en excĂ©s, deixa entreveure alguns aspectes que poden encaminar els eixos futurs: “Un dels sectors on cal apostar Ă©s el turisme esportiu, de la mateixa manera que cal continuar treballant en matèria de desestacionalitzaciĂł turĂstica”.
Els resultats dels tallers, coordinats per la consultora Chias Marketing, es coneixeran d’aquà a un mes.
Leave a Reply
Sigues el primer a comentar!