
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha impulsat una campanya de divulgació i promoció amb propostes turÃstiques dirigides i liderades per dones del sector turÃstic gironÃ: entre les quals hi ha la Carme Casacuberta i Carlota Pena, de Vinyes d’Olivardots
Â
Coincidint amb el Dia Internacional de les Dones, el 8 de març, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona va impulsar el passat 1 de març una campanya de divulgació i promoció amb propostes, serveis i experiències turÃstiques dirigides i impulsades per dones del sector turÃstic gironà per a visitants i turistes d’arreu a través dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. L’objectiu, assenyalen, és el de donar visibilitat i reconeixement a aquest nombrós col·lectiu de professionals de la indústria turÃstica. La campanya durarà deu dies.
En clau alt-empordanesa, entre les participants s’hi troben Carme Casacuberta i Carlota Pena, de Vinyes d’Olivardots, a Capmany, que han proposat una experiència enoturÃstica de la Ruta del Vi DO Empordà mitjançant un vermut gastronòmic per descobrir les varietats autòctones i els terrers de l’Empordà . L’activitat consta d’un passeig entre les vinyes del paratge Olivardots, una visita al celler i un tast de quatre vins maridats amb productes locals.
Leave a Reply