L’app de Borrassà rep un centenar d’avisos en 10 mesos

0
975

La majoria d’incidències s’han resolt però altres tenen una tramitació més lenta o no són de competència municipal


 

Borrassà fa balanç dels 10 mesos de funcionament de l’app de l’Ajuntament per a dispositius mòbils. Durant aquest temps, i a través d’aquesta eina de comunicació, el consistori ha rebut un centenar d’incidències dels veïns, la majoria relacionades amb qüestions de via pública, neteja i medi ambient. També hi ha hagut queixes sobre problemes amb el servei de Wi-Fi, denúncies pel mal funcionament de Correus i queixes per la presència de vehicles mal aparcats.

Des de l’Ajuntament asseguren que la majoria d’avisos rebuts s’han resolt amb rapidesa i altres necessiten més temps perquè la tramitació és més lenta o no són competència municipal. En el cas de les denúncies a Correus, l’Ajuntament elevarà una queixa formal demanant la millora del servei.

L’app municipal està en servei des del març i es descarrega des de Play Store i Apple Store. L’Ajuntament anima els veïns que no ho hagin fet a baixar-se l’aplicació.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li