L’Alt i el Baix Empordà es promocionaran conjuntament amb el lema ‘Tocat pels déus’

0
440

Després de gairebé 20 mesos de feina, l’Alt i el Baix Empordà ja disposen d’una marca per promocionar-se conjuntament obviant les barreres administratives i potenciant els actius comuns (com ho poden ser el paisatge natural, el patrimoni cultural i històric o la gastronomia). Sota el lema “Empordà. Tocat pels déus”, la marca vol crear un sentiment de pertinença que pugui beneficiar la gent del territori. El jaciment arqueològic d’Empúries va ser ahir la seu on es va presentar el projecte. Durant l’acte, tant els impulsors de la marca _l’Ajuntament de Figueres i els consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà_ com els seus creadors _un equip de la Universitat de Vic_ van destacar que neix amb la voluntat de ser “una marca de territori i no només turística”.
El professor de la Universitat de Vic i coordinador del projecte, Jordi de San Eugenio, va explicar que, a diferència del que es fa per crear altres marques turístiques, amb la de l’Empordà s’ha optat per un procés que anés “de baix a dalt”; és a dir, que recollís la visió dels empordanesos per transmetre “uns valors compartits que ajudin a que la gent utilitzi la marca i se la faci seva per aconseguir una repercussió en tots els àmbits”. Per aconseguir-ho, l’equip creatiu, comandat pel dissenyador gràfic Jordi Cano, va optar per un lema “potent i de llarg recorregut”. Un lema que, segons el mateix Cano, va sorgir per representar el concepte d’“extraordinari”, que havia estat molt recurrent durant el procés participatiu que s’ha fet.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li