La primera acció promocional adreçada al mercat belga, un èxit

0
734

Els resultats van ser optimistes, tenint en compte que va cloure amb més de 400 trobades comercials


Els passats dies 27, 28, 29 i 30 d’abril es va celebrar la primera acció promocional i comercial virtual adreçada al mercat d’intermediació belga, una iniciativa impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona. Els resultats van ser optimistes, tenint en compte que va cloure amb més de 400 trobades comercials.

En aquest sentit, uns 160 agents de viatges, operadors turístics i prescriptors de mitjans de comunicació de Bèlgica es van interessar per conèixer els productes i els serveis turístics de la Costa Brava i el Pirineu de Girona per a la temporada 2021, així com les mesures anti-Covid implementades per les diferents destinacions. D’altra banda, a l’activitat hi van participar activament 77 empreses i entitats turístiques gironines.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li