La FundaciĂł Clerch i Nicolau es modernitza i aposta per la creativitat i les xarxes socials

0
295

Maite Oliva, la nova directora de la Fundació privada Clerch i Nicolau, nomenada pel patronat que la gestiona el passat 8 de juny, té clara que la política formativa de l’entitat ha de renovar-se. Així ho constata, almenys, la programació dissenyada per al curs 2015-2016 que ella mateixa va presentar el 2 de juliol, durant la festa de fi del curs passat, i que apunta a una modernització orientada fonamentalment a impulsar la formació creativa, les noves tecnologies i les estratègies de gestió de les indústries culturals.
Oliva, gestora cultural de professió, i provinent, per tant, d’un sector acostumat a lluitar fins i tot contra els elements per tirar endavant projectes, creu que la fundació ha de fer tot el possible per “potenciar i formar un públic culturalment preparat, tant des de l’òptica del consumidor com de la del dinamitzador, un tipus d’audiència que Figueres fa temps que demanda”. En aquest sentit aquesta nova programació proposa, per una banda, una sèrie de tallers sobre eines web, narrativa creativa, fotografia creativa, tècniques de creativitat i creació d’apps, i per una altra, un cicle de conferències sobre com crear una marca personal, màrqueting a través de xarxes socials, construcció de webs a través de WordPress, cooperativa d’activitats i emprenedoria, com presentar subvencions eficientment, gestió de campanyes de crowfunding i autoedició per a creadors.

Leave a Reply

Sigues el primer a comentar!

Notificar-li
avatar
wpDiscuz