Amb la renovació, Popular vol consolidar el gruix de clients dels sectors turÃstic i hostaler, a qui ofereix atenció personalitzada i productes i serveis especÃfics.Â
El passat dijous, 9 de març, el President de la Federació d’Hostaleria de les Comarques de Girona, Antoni Escudero, i el nou director regional de Popular a Girona, Salvador Guiral, com a representants de les dues entitats, van renovar l’acord de col·laboració signat per primer cop l’any passat.
Amb la renovació de l’acord, Popular té l’objectiu de consolidar el gruix de clients provinents dels sectors turisme i hostaleria de la demarcació de Girona. Per aquest motiu, l’acord d’enguany ofereix una millora de les condicions per a tots els membres de les onze associacions que formen la Federació, respecte de l’any passat.
L’oferta es basa en l’atenció personalitzada i feta a mida per a les empreses i els autònoms, i en productes i serveis especÃfics per als sectors del turisme i l’hostaleria, com per exemple comptes de crèdit, préstecs i leasings, confirmings, condicions de TPV, avals, targetes per a pimes i autònoms, etc. I enguany s’hi ha afegit el renting, tenint en compte que és un producte que actualment està en apogeu dintre del sector turÃstic.
Durant la signatura, Salvador Guiral va afirmar que, amb l’acord, Popular posa a la disposició dels empresaris turÃstics i d’hostaleria tots els productes de l’entitat bancà ria, amb l’objectiu d’ajudar-los en el seu negoci. I Antoni Escudero va afegir que la renovació d’aquest acord és una mostra de l’entesa entre les dues parts, aixà com que espera continuar col·laborant i que Popular continui essent present entre el sector turÃstic, que és el motor de l’economia gironina.

POPULAR. Amb una quota de mercat del 9,36%, Popular compta amb 110.000 clients a la provÃncia de Girona, dels quals 25.000 són pimes, autònoms i comerços. El 2016, el banc va portar a terme nova contractació de crèdit a pimes en aquesta provÃncia per un import de 327 milions d’euros. Addicionalment, Popular ha augmentat durant l’últim any la seva quota de mercat en dipòsits a la provÃncia en un 2,71%.
FEDERACIÓ D’HOSTALERIA DE LES COMARQUES DE GIRONA. La Federació d’Hostaleria de les Comarques de Girona està formada per onze associacions comarcals i locals: l’Associació d’Hostaleria de l’Alt Empordà , el Gremi d’Hostaleria de Lloret de Mar, la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre, l’Associació d’Hostaleria, Turisme i Restauració de Girona, l’Associació d’Hostaleria de Blanes, l’Associació d’Hostaleria de la Selva, l’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa, l’Associació d’Hostaleria del Ripollès, l’Associació de Bars i Restaurants de la Cerdanya, l’Associació d’Hotels i Cà mpings de Cerdanya i l’Associació de Turisme Rural Girona.
Les onze associacions tenen associats hotels, hostals, cà mpings, restaurants, bars, cafeteries, sales de festa i cases de turisme rural, entre altres. Actualment la Federació compta amb més de 1.550 empreses federades.
Leave a Reply