Empuriabrava llueix potencial nàutic a la Boot de Düsseldorf

0
185

Segons la regidora de Promoció Econòmica, Elena Solana, “cal aprofitar l’augment d’usuaris i la tendència a desplaçar-se cap al sud”


Del 21 al 29 de gener, Empuriabrava va ser representada sota la marca Catalunya i Costa Brava a la reputada fira Boots de Düsseldorf, un dels salons nàutics més importants del món i el més gran d’Europa –1.800 expositors i uns 250.000 visitants– que també va comptar amb la presència del port de l’Escala i l’estació nàutica de Roses. “Ens adrecem a aquest segment de mercat que es troba en auge per presentar la nostra singularitat com a oferta turística diferenciada. Cal aprofitar l’augment d’usuaris i la tendència a desplaçar-se cap al sud de França i a Espanya enlloc d’altres destins del mediterrani”, explica la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castelló, Elena Solana.

Coincidint amb l’esdeveniment, l’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha editat un nou fullet amb l’objectiu de promocionar la nàutica i la marina del municipi. “És un catàleg específic en sis idiomes, molt visual, que ha de servir per promocionar la nàutica i els serveis que s’ofereixen a Empuriabrava”, explica l’edil, que també subratlla que la nova eina ha de servir per “despertar l’interès del públic potencial a invertir en propietats a la marina”.

“El nostre objectiu és ser un referent nàutic dins Europa com a única i exclusiva marina que som, amb gairebé 25 quilòmetres de canals navegables, sent un dels ports més segurs del món i rodejats d’un entorn privilegiat com és la badia de Roses”, afegeix Solana.

Leave a Reply

Sigues el primer a comentar!

Notificar-li
avatar
wpDiscuz