Empreses locals en el nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya

0
523

Dimecres es va presentar el programa amb alguns professionals del sector de l’Alt Empordà


 

El Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 ja està en marxa. El passat dimecres, 13 de febrer, el director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), David Font, acompanyat pel delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Pere Vila, i del vicepresident primer executiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jaume Dulsat, van presentar el projecte acompanyats d’una vuitantena de professionals d’empreses i entitats del sector turístic de la demarcació. Entre els presents, també hi havia representants alt-empordanesos, que van poder conèixer de primera mà els principals reptes que planteja el Pla pel que fa a la promoció turística del territori. El més clar d’aquests és «posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món».

PLUJA D’INICIATIVES. El nou Pla turístic conté una vintena d’iniciatives que han de servir per complir amb els resultats desitjats. Entre les propostes destaquen nous productes 4D (és a dir, que contribueixen a la desconcentració, desestacionalització, diversificació i augment de la despesa), el creixement de les experiències fora de la temporada alta, el desenvolupament d’una estratègia de màrqueting digital, la implementació del nou sistema de marques o la creació de la marca Grand Tour de Catalunya, un itinerari que resseguirà el país entre 5 i 10 dies per descobrir el territori amb serveis d’alta qualitat.

Leave a Reply

Sigues el primer a comentar!

Notificar-li
avatar
wpDiscuz