Empordà, tocat pels déus

0
310

Ahir es va presentar, en un marc tant excepcional com Empúries, la nova marca turística amb la qual es promocionaran a partir d’ara les comarques de l’Alt i el Baix Empordà. Ja tenim logo i, sobretot, eslògan: “Empordà, tocat pels déus”. Un missatge potent que de ben segur no deixarà ningú indiferent i que ens vol posicionar al primer nivell de les destinacions turístiques de la península i fins i tot d’Europa. Però al darrere de la marca Empordà hi ha la voluntat de les institucions de treballar conjuntament en el desenvolupament sostenible de tot el territori, una actuació que inclou aspectes culturals, socials i econòmics. Fa uns quants anys que l’Alt i el Baix Empordà, mitjançant els seus consells comarcals, treballen conjuntament en alguns àmbits. No es volen desmarcar de la Costa Brava, però marquen perfil propi. Ara han decidit pujar de nivell i fer una aposta clara i contundent per al nostre territori.

Leave a Reply

Sigues el primer a comentar!

Notificar-li
avatar
wpDiscuz