El sector turístic a l’època del 2.0

0
833

Figueres va acollir la setmana passada el segon Congrés d’Hostaleria de l’Empresa Familiar. Dos temes van destacar de les ponències presentades. Per una banda, l’aposta clara per la marca Empordà, després que els consells comarcals dels dos territoris portin un temps treballant en la definició teòrica d’aquesta marc. Ara ha arribat el torn de la implicació del sector, sense rubor ni suspicàcies. Per l’altra banda, es va parlar de les tecnologies 2.0, bàsicament de la necessitat de començar a adaptar els webs de les empreses turístiques als nous dispositius mòbils. Difícilment desapareixeran els plànols, les guies de viatges i destinacions i els fulletons impresos, però també és cert que un segment del turista, que va creixent, busca aquesta informació -o una part- en els aplicatius del telèfon mòbil o de la tauleta. Cal adaptar-se a l’època que vivim i al futur, i els experts alerten que a l’Alt Empordà encara s’està lluny d’arribar-hi.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li