
Ara el procés encara la segona fase, que consisteix en la valoració de les propostes per part dels serveis tècnics municipals
La fase inicial dels pressupostos participatius del 2019 de CastellĂł d’EmpĂşries ha permès recollir mĂ©s de 644 propostes ciutadanes. Una xifra que la regidora de ParticipaciĂł Ciutadana, Anna Massot, assegura que «ha superat, novament, les nostres expectatives». D’aquestes 664, 501 es van presentar a travĂ©s del web tutriescastello.cat i les altres 143, mitjançant les bĂşsties fĂsiques.
Ara el procés encara la segona fase, que consisteix en la valoració de les propostes per part dels serveis tècnics municipals. Posteriorment, probablement el mes de desembre, es convocarà el Fòrum Ciutadà de Priorització; una sessió participativa els assistents de la qual hauran de seleccionar un nombre determinat de projectes que, en la darrera fase, seran sotmesos a votació popular. I finalment, tots els empadronats majors de 16 anys podran votar.
Leave a Reply