El nou Pla estratègic de Figueres vol reactivar la ciutat

0
442

Un dels objectius és posicionar la ciutat de Figueres per als clients del sud de França, de les comarques de Girona i de Barcelona


La unió fa la força, és per això que Comerç Figueres, l’Associació d’Hostaleria de l’Alt Empordà, els Hostalers de Figueres i també amb l’arquitecte i paisatgista Misse Coll han elaborat el nou Pla estratègic de Figueres, que es basa en diferents propostes per a la reactivació econòmica de l’hostaleria i el comerç local de la ciutat.

OBJECTIUS PRINCIPALS. La voluntat de la col·laboració comercial és potenciar la ciutat de Figueres en tots els aspectes, és per això que el primer dels objectius és tenir una ciutat neta i segura on sigui agradable viure, no només venir a comprar o visitar, i potenciar una societat inclusiva. També posicionar la ciutat de Figueres per als clients del sud de França, de les comarques de Girona i de Barcelona; promocionar l’oferta cultural, comercial i gastronòmica com a centre comercial a cel obert, amb comerços i serveis moderns, de qualitat, diferents i sostenibles, en contraposició al «comerç outlet i de souvenirs», així com potenciar i difondre l’oferta cultural i museística de Figueres. I aprofitar al màxim les bones comunicacions i la situació geogràfica per promocionar la ciutat com a centre logístic i industrial, però també com a ciutat per viure, ben comunicada amb Barcelona i Perpinyà i França. I finalment, volen destacar el paper de Figueres com a «ciutat de l’Empordà» i com a centre administratiu de la comarca. Aquests són només els objectius principals. En aquest sentit, l’entitat també fa un seguit de propostes a curt i mitjà termini i amb una visió molt més concreta i detallada.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li