
El celler Masia Serra de Cantallops organitza aquest cap de setmana una nova ediciĂł del festival, que estĂ adreçat a tota la famĂlia i uneix el vi, la gastronomia, la mĂşsica i l’artesania
DesprĂ©s de dos anys d’aturada obligatòria a causa de la pandèmia de la covid-19, el celler Masia Serra de Cantallops organitza aquest cap de setmana una nova ediciĂł del MasiaMarket, un festival adreçat a tota la famĂlia que uneix el vi, la gastronomia, la mĂşsica i l’artesania. En concret, l’esdeveniment, que el celler impulsa des de fa cinc anys, se celebrarĂ durant dos dies, els dies 5 i 6 d’agost.
AixĂ, a banda de la mĂşsica del DJ resident Alf La BoĂ®te, tambĂ© hi haurĂ concerts en directe, que compartiran protagonisme amb parades d’artesania i de gastronomia, food trucks, barres per adquirir els vins i altres begudes o una zona d’activitats infantils.
Per accedir al festival cal haver comprat l’entrada, que es descomptarĂ de la consumiciĂł a les barres o de les compres a la botiga del celler. El celler, per agilitzar l’accĂ©s, ha facilitat la compra de l’entrada en lĂnia anticipada.
Leave a Reply