El comerç de Roses aposta per un pla estratègic de dinamització

0
1052

Shopping Roses i l’Estació Nàutica Roses-Cap de Creus van dur a terme una jornada de reflexió i debat


 

Potenciar l’especialització, la diferenciació i el tracte personalitzat amb el client. Aquest és el full de ruta que vol seguir el comerç de Roses amb l’objectiu d’enfortir el sector i de reforçar-lo com a lobby perquè sigui capaç d’impulsar amb eficàcia accions conjuntes de promoció amb l’Administració.

Així ho van decidir els comerciants rosincs en una jornada organitzada la setmana passada conjuntament per Shopping Roses i l’Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, un acte que va aplegar una vintena de persones que regenten establiments que obren tot l’any. La jornada s’emmarca en les accions que estan portant a terme les dues entitats per debatre sobre el model comercial i turístic de la població al segle XXI.

CONCLUSIONS. Les jornades que s’han fet fins ara s’han centrat a debatre sobre el model turístic de Roses, la gastronomia, la mobilitat turística, l’allotjament turístic i les activitats d’oci i natura. Amb els resultats dels debats s’elaboraran unes conclusions i en un acte previst per al pròxim mes de maig es presentaran les accions que es proposen per desenvolupar en els propers anys en col·laboració amb l’Ajuntament.

La jornada de la setmana passada va comptar com a ponents amb Salvador Giraut, Josep Fajol i el figuerenc Miquel Roig, que també disposa d’establiments a Cadaqués. Tots tres van coincidir a l’hora d’apuntar que el sector s’ha de mantenir «cohesionat» per poder ser competitiu.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li