Del Logis al sud de França, l’estratègia d’Amazon

0
526

La setmana passada es va donar a conèixer que ja s’ha firmat  l’adquisició d’uns terrenys de 85.000 metres quadrats, amb la possibilitat de poder doblar l’espai


L’aterratge del gegant electrònic Amazon al Logis Empordà va agafant forma. En aquest sentit, la setmana passada es va donar a conèixer que probablement ja s’ha firmat fins i tot l’adquisició d’uns terrenys de 85.000 metres quadrats, amb la possibilitat de poder doblar l’espai. L’objectiu, doncs, és crear un macrocentre que tindrà una finalitat específica, més enllà de proveir el mercat català: arribar també a l’estat francès, especialment al sud del país. En aquest sentit, l’estratègia de la multinacional estatunidenca neix amb la finalitat de donar resposta a les protestes ciutadanes existents a França, que han mostrat en diverses ocasions la seva negativa a l’obertura de centres logístics d’Amazon.

Fa unes setmanes, a través del diari EjePrime, es va difondre que Eurofund, gestora de fons especialitzada en logística i centres comercials, estava a punt de tancar l’operació al Logis i que, per segellar-ho, estava previst que es firmés a principis d’aquest mes de març. Segons aquesta informació, la gestora i Logistics Capital Partners seran els encarregats de promoure i gestionar l’espai.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li