Allau de campanyes de promoció turística

0
722

D’entrada es vol captar el visitant de proximitat més que mai a l’espera que el turista estranger torni a fer reserves a la comarca, ara que ja pot


«Jo em planto a l’Empordà», «L’Escala, mar d’Empúries», «Torna a viure, torna a Roses»; tots aquests són alguns dels lemes de les campanyes promocionals de municipis i territori per atraure el turisme. D’entrada es vol captar el visitant de proximitat més que mai a l’espera que el turista estranger torni a fer reserves a la comarca, ara que ja pot. El Consell Comarcal de l’Alt Empordà ha fet un vídeo per compartir a les xarxes i publicitar als mitjans de comunicació. A aquesta campanya se n’hi afegeixen altres que s’han fet públiques aquesta darrera setmana. Alguns lemes s’han repetit, com ara el «Figueres t’espera» o «Cadaqués t’espera». A banda, el Patronat de Turisme Girona Costa Brava ha fet pública la campanya «Bojos per tornar-nos a veure», adreçada al mercat català i de l’Estat espanyol.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li