Afectats per l’avaria d’Orange i Jazztel poden reclamar

0
799

El temps de resolució de les avaries està regulat però l’operador està obligat a indemnitzar per la interrupció del servei


 

Més de 24 hores sense fibra òptica van ser més que suficients perquè els usuaris s’adonessin de la necessitat d’aquest servei. El passat 29 d’octubre al vespre i fins primera hora del dia 31, una part de Figueres es va quedar sense internet per una avaria de les companyies de telefonia mòbil Orange i Jazztel. Dies després, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal va fer públiques un conjunt de recomanacions per als afectats.

Per una banda, s’informa que no està regulat el termini per a la resolució d’avaries, però l’operador està obligat a indemnitzar els usuaris per qualsevol interrupció del servei. La quantia d’indemnització s’estableix en funció del temps en què el servei estigui interromput. També es detalla que per reclamar per una avaria cal adreçar-se al Departament d’Atenció de la companyia i fer la reclamació de manera que en quedi constància. El Consell Comarcal afegeix que si en un termini de 30 dies no s’ha obtingut resposta, o bé la resposta no és satisfactòria, es pot contactar amb l’Oficina d’informació al Consumidor de l’Alt Empordà.

ATENCIÓ AL CONSUMIDOR. Per presentar una reclamació a l’Oficina d’informació al Consumidor de l’Alt Empordà es pot fer de manera presencial en horari d’atenció al públic (dilluns, dimecres i dijous de 9 a 13.30 hores) amb un formulari, o bé es pot fer a través del web de l’Agència Catalana del Consum.

Per fer les reclamacions és necessari aportar la queixa feta prèviament a l’empresa i la factura o el contracte del servei. La documentació l’ha de presentar el titular del servei o una persona que estigui autoritzada.

Leave a Reply

Sigues el primer a comentar!

Notificar-li
avatar
wpDiscuz